marți, 2 februarie 2010

Ce urăsc.

Urăsc este un cuvânt puternic. Nu-mi place să-l folosesc, prefer simplu "nu-mi place".
În schimb, când vine vorba de următorul lucru, "urăsc" este verbul de bază, în sinonimie cu "detest".
Urăsc să fiu contrazisă când ştiu că eu am dreptate!
Băi,nene, eu înţeleg că omul vrea să-şi exprime punctul de vedere, dar când vede că mai mult de 2 persoane îl contrazic, atunci ceva e în neregulă. Eu înţeleg "Batman, Batman!", dar totuşi!
Oricum, sunt un adevărat vulcan când cineva mă contrazice, îmi zice ceva lipsit total de logică ş.a.m.d. Poate mai greşesc şi eu, nu zic nu, că nah. În schimb, atunci când nu sunt sigură de ceva, îi întreb şi pe alţii..iar dacă mai mult de o persoană îmi dă dreptate, atunci mă simt îndreptăţită să ripostez.
Poate e un defect, calitate nu ştiu dacă e. În schimb, nu-mi place să tac. Dacă sunt contrazisă, ca să zic aşa, chiar dacă e vorba de un lucru mic,mic,fără importanţă, e foarte greu să stau în banca mea. Probabil mă "răzbun" pentru anii de liceu.
Dar un lucru e sigur. Nu sunt nici bătută-n cap. Când ştiu că eu greşesc şi altcineva are dreptate..nene, o recunosc! Şi i-o spun şi frumos în faţă.

4 comentarii: