marți, 22 decembrie 2009

totul a fost degeaba?

O oră şi 45 de minute cu muzică pe sufletul meu. Tudor Gheorghe - "Degeaba". A fost frumos, totul a fost frumos. Nu există cuvinte pentru a spune cât de mult mi-a plăcut. Orchestraţie, cu toate instrumentele posibile, cor excepţional, dar şi 2 chitarişti şi un toboşar.
Versurile..aproape că erau de prisos. Muzica zicea totul. Au fost momente când am preferat să închid ochii şi să mă las purtată de sunetele frumoase. Mi-a plăcut să disting toba, să disting vioara..să disting acordurile chitarei maestrului Tudor Gheorghe.
Un concert serios, cu referiri la revoluţie, la politică, la parlamentari..dar şi cu o nota comică. Tudor Gheorghe a reuşit, ca întotdeauna, să îmbine seriosul cu umorul în cel mai spectaculos mod. În timp ce cânta, sau..poate..mai bine zis..în timp ce recita, erai cuprins de muzică şi de versuri, de mesaj, în mod special, şi când termina, aveai nevoie de 5 secunde să te trezeşti la realitate. Iar domnul Tudor nu sărea la următoarea melodie, încerca să te destindă cu o povestire, cu o glumă. Cum însuşi dânsul ne-a spus "Aşa suntem noi, românul poate să râdă chiar şi în cele mai triste sau amare momente."
Am un singur regret, însă. Posibil, două. 1. Ce-aş mai vrea ca acest concert să se repete.. 2. Păcat că nu mulţi apreciează aceasta muzică..păcat.
A fost una dintre cele mai frumoase seri din viaţa mea. Voi păstra cu drag această oră şi 45 de minute în amintire.

3 comentarii:

  1. am vrut si eu la concert,da' era cam scump.stiu ca se merita.am fost acum 2 ani parca si mi-a placut enorm.intr-adevar,e...special,e altceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. si sa nu uitam, ''traim in romania si .....'' glumesc acum. craciun fericit:) vezi? nu e chiar asa de rea tara asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Craciun fericit si tie, alaturi de cei dragi! :)

    RăspundețiȘtergere