miercuri, 8 septembrie 2010

Wine that fills the cup of silence.

Music is wine that fills the cup of silence.

Tuturor ne place muzica. Toţi ascultăm muzică, indiferent de vârstă, naţionalitate etc., dar, în special, indiferent de preferinţe.
Cu toate acestea, fiecare percepe muzica în felul lui.
Mie, însă, îmi este greu să exprim în cuvinte ce este muzica pentru mine. Posibil fiindcă o percep mai mult decât ca ceva ce ascult în fiecare zi.
Este o alinare.. pentru sufletul meu, pentru mintea mea şi pentru corpul meu.
Dacă la început puneam accent mult pe versuri, acum pun mai mult accent pe muzica în sine, pe ce aud în spatele versurilor. Motiv pentru care ador să aud o chitară, o vioară, un pian în spate, orice instrument.
Mă face fericită. Mă face să zâmbesc. Dacă ascult dimineaţa când mă trezesc One Republic - Good life sau The Script - For the first time (de exemplu) , am o zi excelentă. Pur şi simplu.. mă înviorează.
Din păcate..cam atât. Ceva care se simte atât de adînc în suflet, dar care reuşeşte să străbată întreaga fiinţă cu fiecare sunet.. nu poate fi exprimat în cuvinte.

În final, 2 lucruri:
1. Never take my music away.
2. Music speaks what cannot be expressed, soothes the mind and gives it rest, heals the heart and makes it whole, flows from heaven to the soul.

3 comentarii: