sâmbătă, 10 aprilie 2010

Trust is a lie.

În fiecare zi, învăţăm ceva. Din experienţe bune, din experienţe urâte.
După mine, cele învăţate din experienţele urâte trebuie păstrate în minte cel mai mult. Ca să nu se mai repete.
Ce am învăţat eu în ultima perioadă? Sau mai bine zis, ce am "re-învăţat", de parcă primele dăţi nu m-am ars deloc. * a se observa sarcasmul * Să nu mă mai încred în toţi proştii.
Gata, nene, îmi bag .......... "lentila în ochi". Mi-am stabilit frumos persoanele cu care pot vorbi despre lucruri mai personale, în care să am încredere şi alea rămân. În rest, o să învăţ să tac şi să mă abţin şi nu mai las toţi proştii să intre în viaţa mea personală.

3 comentarii:

  1. te-ai gandit ca poate fix pentru ca n-ai incredere in ei nici ei nu considera ca-ti sunt prieteni si de aia iti fac tot felul de lucruri?
    multi considera ca nu-ti datoreaza nimic atata timp cat nici tu nu te implici, atata timp cat nu-ti impui punctul de vedere.
    ai grija de tine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. e un punct de vedere.. si iti dau dreptate. E ceva la care nu m-am gandit.
    Dar chit ca nu ma considera prietena, bunul simt tot trebuie sa existe in acea persoana. Iar unele persoane chiar nu-l au. Dar nu-i nimic, asa invatam in cine sa ne incredem. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar daca nu ii vei lasa, ei tot vor face in asa fel incat sa se bage in viata ta. Cel mai bine.. ignora si-atat! Asa cum ai spus si tu, alege-ti acele cateva persoane in care ai incredere si poti vorbi oricand despre orice si totul va fi ok. Si nu esti singura care s-a ars de mult prea multe ori si parca.. nu destul..cand vine vorba de incredere..

    RăspundețiȘtergere